Szkolenie wedding planner w restauracji jest przeznaczony dla właścicieli i managerów obiektów, które w swojej ofercie mają organizację wesela.

Jeśli

  • prowadzisz restaurację, lokal gastronomiczny, obiekt konferencyjny, hotel,
  • posiadasz rozległy widokowy teren i chcesz poszerzyć działalność o organizację wesel

lub

  • organizacja wesela znajduje się już w ofercie Twojego obiektu, ale nie przynosi oczekiwanych efektów i chcesz udoskonalić działania
  • jesteś pracownikiem zatrudnionym w lokalu gastronomicznym oferującym organizację wesel
  • lub zatrudniasz osoby odpowiedzialne za planowanie wesel i chcesz podnieść ich kwalifikacje

to szkolenie wedding planner jest przeznaczony właśnie dla Ciebie.

W czasie takiego spotkania omawiane są wszelkie aspekty organizacji wesela, z jakimi możecie spotkać się w swojej pracy. Przeprowadzany jest audyt Waszego lokalu/miejsca oraz dotychczasowa oferta.

W zależności od Waszych potrzeb analizujemy krok po kroku problemy, na jakie możecie natknąć się lub jakie już napotykacie na swej drodze i radzimy jak im sprostać.

Pomagamy opracować ofertę dostosowaną do współczesnych oczekiwań Par Młodych, doradzamy jak odmienić wnętrze, by zachęcało do organizacji wesela, podpowiadamy co zawrzeć w weselnym menu.

Termin i miejsce kursu dla organizatorów wesel jest ustalane indywidualnie, w zależności od liczby chętnych.

Czas: 16 godz.
Cena: 1900 zł netto/os.
Zgłoszenia: krakow@slubnyimpresariat.pl

Możliwe jest także zorganizowanie kursu na miejscu w Waszym obiekcie. Cena ustalana indywidualnie.

Szkolenie wedding planner